دزدگیر اماکن چی بخرم؟
نوشته شده توسط : technoguard

دزدگير اماکن داراي برند ها و انواع مختلفي مي باشد. بهتر است قبل از خريد دزدگير اماکن، در اين زمينه کسب اطلاعات کنيد تا بتوانيد بهترين دزدگير اماکن را خريداري کنيد. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با بهترين دزدگير هاي اماکن آشنا کنيم و برند هاي شناخته شده و معروف آن را مورد بررسي قرار دهيم.

بهترين دزدگير منزل

همان‌طور که مي‌دانيد دزدگير منزل يا دزدگير اماکن يک سيستم ضدسرقت مي‌باشد که به منظور بالابردن امنيت مکان موردنظر استفاده مي‌شود. دزدگير منزل داراي قطعات مختلفي است که اصلي ترين آن دستگاه مرکزي مي باشد. تمامي قطعات از اين دستگاه فرمان مي گيرند. دستگاه مرکزي را قلب سيستم مي نامند چراکه با از کار افتادن آن، عملکرد سيستم متوقف مي شود.

دستگاه‌ هاي دزدگير اماکن داراي انواع مختلفي مي‌باشند که هر کدام با توجه به کارآيي، مورد استفاده قرار مي گيرند. به طور مثال از انواع دزدگير اماکن مي توان به دزدگير هاي اماکن مجهز به دستگاه تلفن کننده اشاره کرد. لازم است در ابتدا نياز خودرا شناسايي نموده و سپس دزدگيرهاي اماکن را مورد بررسي قرار دهيد تا بتوانيد مناسب ترين و بهترين دزدگير اماکن را خريداري کنيد.

بهترين دزدگير اماکن

همان طور که گفته‌شد دزدگيرهاي اماکن داراي انواع مختلفي مي‌باشند و همين موضوع سبب شده تا قيمت‌هاي متفاوتي نيز داشته‌باشند. البته برند دستگاه دزدگير اماکن نيز يکي از عوامل تاثير گذار در قيمت مي باشد. در ادامه چند مدل از بهترين دزدگيرهاي اماکن را به شما معرفي خواهيم کرد.

دزدگير اماکن فايروال مدل F10

يکي از پيشرفته ترين و بهترين دزدگير هاي اماکن، دزدگير اماکن فايروال مدل F10 مي باشد. اين مدل دزدگير از امکانات پيشرفته اي برخوردار است و هم چنين کيفيت بالايي دارد. اگر قصد خريد يک دزدگير اماکن پيشرفته و با کيفيت را داريد، دزدگير اماکن F10 گزينه ي مناسبي مي باشد.

 

اين مدل دزدگير مجهز به تلفن کننده سيمکارتي مي باشد. البته دزدگيرهاي اماکن ديگري نيز هستند که داراي تلفن کننده سيمکارتي مي باشند اما قيمت آن ها کمتر است اما اين دستگاه داراي يک ويژگي و قابليت جالب و منحصر به فرد مي باشد. دزدگير اماکن F10 اين امکان را براي شما فراهم مي سازد تا از راه دور به وسايل برقي منزل خود کنترل داشته باشيد و بتوانيد آن هارا خاموش يا روشن نماييد. بسياري از افراد تنها به دليل اين ويژگي، دزدگير اماکن F10 را خريداري مي کنند.

دزدگير اماکن گپ T11

اين مدل دزدگير گپ مانند دزدگير F7 فايروال داراي تلفن کننده خط شهري مي باشد. همان طور که در بالاتر گفته شد اين تلفن کننده به خط شهري تلفن وصل مي شود و با قطع شدذن خط شهري، غيرفعال مي شود. اين مدل دزدگير از کيفيت بالايي برخوردار مي باشد و يکي از با کيفيت ترين دزدگير ها محسوب مي شود.





:: برچسب‌ها: دزدگیر اماکن ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: